2011. június 29., szerda

Hogy működik?

Miért?

Mivel aktívan dolgozom ebben a szakmában,
az elmúlt évek alatt sok minden ment át a kezemen.
Londoni és közel-keleti hotel belsőktől kezdve,
magyarországi luxusberuházásokon keresztül,
hétköznapi családok otthonáig,
mindenféle.

Sok emberrel találkoztam
és az esetek majdnem 100%-ban végeztem
(nem, nem vagyok tökéletes..de igyekszem.)
olyan munkát, ami mindenki megelégedésére szolgált.

És ez jó.
Nekem is és természetesen azoknak is, akik velem dolgoznak.

Ezért úgy döntöttem, hogy
az éppen futó munkáimon keresztül,
bemutatom, hogy mi is történik akkor,
amikor valaki úgy dönt, hogy belsőépítész segítségét kéri,
vagyis inkább,
amikor az Én belsőépítészeti segítségemet kéri.

Hogy működik? És mik azok a nevek ott a lap tetején?

Azért, hogy ez ne csak egy egyoldalú dokumentálási folyamat legyen,
megkértem a Megrendelőimet, hogy engedjék meg nekem,
hogy rajtuk keresztül személyesebbé tehessem ezt a blogot.

Az oldal tetején lévő fülek alatt Róluk találhattok egy-egy rövid leírást,
és követhetitek egyszerűen a Róluk és a terükről szóló történetet.

Remélhetőleg, megjegyzéseikkel és kiegészítéseikkel
Ők is részesévé válnak majd ennek a folyamnak.
Így hitelessé és kétoldalúvá téve a történéseket.

A történetek a megkereséssel kezdődnek
és a kivitelezés befejezésével végződnek.
(Jó esetben. :)

A kis fülekben mindig az éppen, aktívan zajló megrendelők kapnak virtuális teret.
A munka befejeztével pedig archiválom a folyamatot,
de továbbra is elérhetőek lesznek itt a blogban.

És ha minden jól alakul,
újabb történetek és nevek követik majd a lezártakat.

Talán éppen Te, kedves Olvasó, leszel a következő.

Reméljük a legjobbakat. :)

Mi lesz itt a főoldalon?

Ide kerülnek a bejegyzések, mindenkiről és mindenkitől,
amiket aztán a nevek alatt szétválogatva olvashattok el.

De a kemény munkán kívül,
természetesen lesz itt némi lazulás is.
Jó bloghoz méltóan színes képekkel, ötletekkel,
és DIY (barkács) és Recycle termékekkel.

És ha bármi olyat találok, amiről azt gondolom,
hogy beindíthatja a fantáziát,
illetve a sajátommal már meg is tette,
azt is közszemlére bocsátom.

Mindannyiunk okulására.

Hát, körülbelül ennyi dióhéjban.
A többi meg kiderül.

Lássunk is hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése